Over VDAB

Onze medewerkers

Externe erkenning

‘Overheidsorganisatie van het jaar 2015’, ‘Meest duurzame Vlaamse overheidsdienst’ en vooral het prestigieuze label K2A ‘Recognized for Excellence 5 stars’. In 2015 kregen we heel wat erkenning uit verschillende hoeken.

VDAB, meest duurzame werkplek binnen de Vlaamse overheid

14 Vlaamse overheidsdiensten namen in 2015 deel aan de wedstrijd ‘Meest duurzame overheidsdienst’, en VDAB fietste trots met de hoofdprijs – een plooifiets – naar huis. De fiets zelf boden we nadien te koop aan aan ons personeel ten voordele van ‘het project in de kijker 2015’ Thila Coloma.

Uit het juryrapport:
“VDAB kwam als sterkste kandidaat uit de bus, onder andere omdat ze duurzaamheid zeer breed invult en continu op zoek gaat op welke manier ze daar nog verder in kunnen gaan. Participatie zit in hun genen. Duurzaamheid wordt niet enkel in de interne werking meegenomen maar ook steeds meer in de opleidingen die zij voorzien. Ze verrassen ook omdat ze zeer creatief nadenken op welke manier knelpunten kunnen aangepakt worden.”

Klachtenmanagement

Klachtenmanagement vinden we bij VDAB erg belangrijk. Bij elke klacht gaan we daarom ook na hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Deze aanbevelingen vertalen we dan ook naar concrete verbeteracties.

Meer weten?